Elektronizacja zamówień publicznych – aktualne praktyczne problemy zamawiających i wykonawców

Stan prawny na dzień: 04.08.2021
szkolenie

Od 1 stycznia 2021 r. wszystkie postępowania o udzielenie zamówień publicznych muszą odbywać się w formie elektronicznej – bez względu na wartość zamówienia. Elektronizacja zamówień publicznych jest dla uczestników przetargów źródłem wielu problemów natury technicznej, ale także formalnej. Wynikają one m.in. z zupełnie nowych regulacji prawnych dotyczących m.in. formy dokumentów i oświadczeń oraz właściwych podpisów elektronicznych. Sprawdź na przykładach, jak ułatwić sobie proces elektronicznego postępowania.   

Pozostało jeszcze 99% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Lech Wendołowski

Lech Wendołowski

współtwórca pierwszej polskiej platformy przetargowej dedykowanej polskim zamówieniom publicznym w zakresie aukcji i licytacji elektronicznych; prowadzi zajęcia na Uniwersytecie Łódzkim w ramach podyplomowego studium „Zamówienia Publiczne” pod...