Zamawiający zamierza udzielić zamówienia dotyczącego kampanii reklamowej promującej dany projekt. Zamówienie ma obejmować 5 elementów (części):
Dla części 5 jest tylko jeden wykonawca, który ma wyłączność na reklamę na ekranach LCD. Czy w takiej sytuacji możemy zamówienie na część 5 potraktować oddzielnie i oszacować je osobno a następnie zlecić zamówienia w procedurze wynikającej z odrębnego szacowania? Wartość tego zamówienia jest poniżej 130.000 zł. Wartość pozostałych czterech części zsumujemy i udzielimy zamówienia w procedurze wynikającej z ich łącznej kwoty. Ze względu na to, że ta wartość nie przekroczy progów unijnych, będzie to postępowanie w trybie podstawowym z dopuszczeniem składania ofert częściowych. Czy powinniśmy jednak zsumować wartość wszystkich 5 części i dla części 5 zastosować art. 30 ust. 4 ustawy Pzp? Czy kampanie reklamowe dotyczące różnych projektów, wydarzeń itp. powinniśmy szacować łącznie w skali całego roku? Na etapie wczesnego planowania nie jesteśmy w stanie określić zakresu i charakteru/rodzaju tych reklam.
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Zaloguj się.