KIO 1425/16 POSTANOWIENIE dnia 17 sierpnia 2016 roku

Stan prawny na dzień: 24.10.2017

Sygn. akt: KIO 1425/16 

POSTANOWIENIE 

z dnia 17 sierpnia 2016 roku 

Krajowa Izba Odwoławcza – w składzie: 

                                                                       Przewodniczący:  Emil Kawa 

                                                                               Protokolant:      Łukasz Listkiewicz 

wobec  cofnięcia  w  dniu  17  sierpnia  2016  roku  na  posiedzeniu  ,  odwołania  wniesionego  do 

Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w dniu 01 sierpnia 2016  roku, przez wykonawcę  

J.W. 

prowadzącego  działalność  gospodarczą  pod  firmą  „KC  Consulting”  J.W.,  ul.  

Piątkowska  116b/1,  60-649  Poznań  w  postępowaniu  prowadzonym  przez  Izbę  Skarbową 

w Bydgoszczy, ul. dr. E. Warmińskiego 18, 85-950 Bydgoszcz 

przy udziale wykonawcy 

GALAXY Systemy Informatyczne Sp. z o.o., ul. Fabryczna 13/1, 

65-410  Zielona  Góra  zgłaszającego  przystąpienie  do  postępowania  odwoławczego  po 

stronie zamawiającego 

postanawia: 

1.umorzyć postępowanie odwoławcze; 

2.  nakazuje  zwrot  z  rachunku

  z  rachunku  bankowego  Urzędu  Zamówień  Publicznych    na 

rzecz  J.W.  prowadzącego  działalność  gospodarczą  pod  firmą  „KC  Consulting”  J.W.,  ul.  

Piątkowska  116b/1,  60-649  Poznań,  kwoty  13 500,00  (trzynaście  tysięcy  pięćset)  złotych  

stanowiącą 90% uiszczonego wpisu od odwołania

 Stosownie  do  art.  198a  i  198b  ustawy  z  dnia  29  stycznia  2004  r.  -  Prawo  zamówień 

publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907) na niniejszy wyrok - w terminie 7 dni od dnia jego 

doręczenia  -  przysługuje  skarga  za  pośrednictwem  Prezesa  Krajowej  Izby  Odwoławczej  do 

Sądu Okręgowego w  Poznaniu. 

                                                                                                    Przewodniczący    


Sygn. akt: KIO 1425/16 

                                                          UZASADNIENIE 

    Zamawiający  prowadzi  postępowanie  o  udzielenie  zamówienia  publicznego  w  trybie 

przetargu  nieograniczonego  na  usługę  outsourcingu  obejmującą  drukowanie,  kopiowanie  i 

skanowanie  dokumentów  za  pomocą  fabrycznie  nowych,  nieużywanych  wielofunkcyjnych 

urządzeń  dostarczonych  w  ilości  157  sztuk  i  zainstalowanych  u  Zamawiającego  na  czas 

ś

wiadczenia  usługi  o  parametrach  technicznych  określonych  w  załączniku  nr  9  do  SIWZ 

Sygnatura sprawy: LO-2 / 260/2/04/2016 

   Postępowanie  jest  prowadzone  z  zastosowaniem  przepisów  ustawy  z  dnia  29  stycznia 

2004  r.  Prawo  zamówień  publicznych  (tekst  jednolity:  Dz.  U.  z  2013  r.  poz.  907) 

wymaganych  przy  procedurze,  kiedy  wartość  szacunkowa  zamówienia      przekracza  kwoty 

określone  w  przepisach  wydanych  na  podstawie  art.  11  ust.  8  ustawy  Prawo  zamówień 

publicznych. 

Odwołanie  w  niniejszym  postępowaniu  zostało  wniesione  do  Prezesa  Krajowej  Izby 

Odwoławczej w dniu 01 sierpnia 2016  roku.   

W  trakcie  posiedzenia  przed  Krajową  Izbą  Odwoławczą  Odwołujący    oświadczył  do 

protokołu posiedzenia iż cofa przedmiotowe odwołanie 

Uwzględniając powyższe, Krajowa Izba Odwoławcza, działając na podstawie art. 187 

ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. 

poz. 907) , oraz w związku § 13 ust. 2 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 

22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (Dz. U. 

nr 48, poz.280) umorzyła postępowanie odwoławcze w niniejszej sprawie.  

Zgodnie  z  art.  187  ust.  8  zdanie  drugie  ustawy  -  Prawo  zamówień  publicznych  i  na 

podstawie  §  5  ust.  1  pkt  3  lit.  a  rozporządzenia  Prezesa  Rady  Ministrów  z  dnia  15  marca 

2010  r.  w  sprawie  wysokości  i  sposobu  pobierania  wpisu  od  odwołania  oraz  rodzajów 

kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz. U Nr 41, poz. 3544), 

Izba  orzekła  o  dokonaniu  zwrotu  na  rzecz  Odwołującego  90%  kwoty  wpisu,  który  został 

uiszczony w wysokości 15 000,00 złotych.  

                                                                     Przewodniczący: ………………..