Czy zamawiający może poprawić błąd w podanym numerze katalogowym produktu?

Dodano: 05.03.2020
Pytanie:

Firma zaoferowała produkt o określonym numerze katalogowym. Dział laboratoryjny nie był w stanie go ocenić, gdyż nie można było odnaleźć produktu z podanym numerem. Zamawiający wezwał pismem do uzupełnienia specyfikacji/karty katalogowej. Przesłana karta potwierdza spełnianie wymagań, natomiast okazuje się, że wpisany numer katalogowy w ofercie dla tego produktu posiada o jedną cyfrę za mało (omyłka wykonawcy) i dlatego nie było możliwości odnalezienia go. Czy w tej sytuacji wiążąca jest dosłana karta katalogowa i można uznać, że oferowany produkt spełnia wymagania czy należy odrzucić ofertę?

Pozostało jeszcze 85% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Andrzela Gawrońska-Baran

Andrzela Gawrońska-Baran

W ramach praktyki zawodowej prowadzi AGB Kancelarię Radcy Prawnego. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Podyplomowego Studium Integracji...