Zmiany w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach a udzielanie zamówień publicznych

Dodano: 12.04.2017
Pytanie:

Dnia 1 stycznia 2017 r. wszedł w życie art. 6d ust. 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, który brzmi: „W przypadku gdy gmina jest podzielona na sektory, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w ust. 1, przeprowadza się odrębnie dla każdego z wyznaczonych sektorów”.

Chcemy ogłosić przetarg na odbiór i zagospodarowanie odpadów. Gmina podzielona jest na 4 sektory. Czy żeby nie narazić się na błędną interpretację tego artykułu, powinniśmy ogłosić 4 różne przetargi? A może prawidłowe będzie ogłoszenie jednego postępowania z podziałem na 4 części, z których każda obejmie 1 sektor? Jaką właściwie zmianę przyniosła nowelizacja omawianego artykułu w stosunku do jego poprzedniego brzmienia?

Pozostało jeszcze 86% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Andrzela Gawrońska-Baran

Andrzela Gawrońska-Baran

W ramach praktyki zawodowej prowadzi AGB Kancelarię Radcy Prawnego. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Podyplomowego Studium Integracji...