Dnia 1 stycznia 2017 r. wszedł w życie art. 6d ust. 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, który brzmi: „W przypadku gdy gmina jest podzielona na sektory, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w ust. 1, przeprowadza się odrębnie dla każdego z wyznaczonych sektorów”.
Chcemy ogłosić przetarg na odbiór i zagospodarowanie odpadów. Gmina podzielona jest na 4 sektory. Czy żeby nie narazić się na błędną interpretację tego artykułu, powinniśmy ogłosić 4 różne przetargi? A może prawidłowe będzie ogłoszenie jednego postępowania z podziałem na 4 części, z których każda obejmie 1 sektor? Jaką właściwie zmianę przyniosła nowelizacja omawianego artykułu w stosunku do jego poprzedniego brzmienia?
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Zaloguj się.