Zmiany umowy o zamówienie podprogowe – jak ich dokonać

Dodano: 28.01.2019
Pytanie:

W ramach inwestycji dofinansowanej z ministerstwa wykonaliśmy w trybie przetargu nieograniczonego roboty budowlane oraz dwie różne dostawy w trybie zapytania ofertowego (każda z dostaw poniżej 30.000 euro, tj. po ok. 40.000 zł brutto). Jedna z nich to dostawa mebli. Zgłosił się tutaj tylko jeden wykonawca. Krzesła w zapytaniu ofertowym miały określony kolor, jednak w trakcie realizacji zamówienia zapadła decyzja o zmianie koloru tapicerki, jak również kształtu dwóch stołów z owalnych na okrągłe. Zmiany nie prowadzą do modyfikacji ceny. Umowa na dostawy mebli nie przewiduje żadnych zmian w odniesieniu do wartości zamówienia. Jako osoba odpowiedzialna za zamówienia publiczne w tym drobne zapytania ofertowe jak w przypadku dostaw na ww. meble muszę je odebrać protokolarnie. Czy powyższe zmiany koloru krzeseł i kształtu dwóch stołów będą istotną zmianą i wymagają stworzenia np. protokołu na tę okoliczność lub też aneksu do umowy? Jak rozwiązać powyższą sytuację dokumentacyjnie?

Pozostało jeszcze 71% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Andrzej Łukaszewicz

Andrzej Łukaszewicz

Konsultant Polskiego Związku Rzeczoznawców Zamówień Publicznych, prowadzi szkolenia zarówno dla zamawiających jak i wykonawców, reprezentuje przed Krajową Izbą Odwoławczą, doktorant i wykładowca...