Do umów barterowych powinno stosować się przepisy ustawy Pzp

Dodano: 01.10.2014
Pytanie:

Czy patronat medialny realizowany jako wzajemna wymiana usług reklamowych pomiędzy daną instytucją (która w świetle przepisów ustawy Pzp jest zamawiającym) a wydawnictwem lub gazetą jest zamówieniem publicznym? Wydawnictwo udostępnia takiej instytucji przestrzeń reklamową lub informacyjną na cele promocji tej instytucji oraz wydarzeń kulturalnych przez nią realizowanych a instytucja przyznaje wydawnictwu tytuł patrona medialnego i zapewnia mu możliwość zamieszczania swoich reklam, logotypów na stronie internetowej instytucji, zaproszeniach, programach repertuarowych, otrzymania biletów na przedstawienia itp. Czy patronat medialny jest realizowany tylko poprzez reklamy i promocję czy może również dotyczyć innych usług np. specjalistycznych szkoleń dla instytucji ze strony firmy z sektora mass mediów a ze strony instytucji - wynajmu sal na potrzeby zorganizowania przez tę firmę różnych uroczystości - gali, imprez, spotkań itp.?

Pozostało jeszcze 71% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Justyna Andała-Sępkowska

Justyna Andała-Sępkowska

Prawnik z wieloletnią praktyką w dziedzinie zamówień publicznych po stronie zamawiającego. Autorka licznych profesjonalnych publikacji poświęconych problematyce związanej z prawem zamówień...