Wykonawca złożył w przetargu ofertę bez formularza ofertowego, z którego wynikałaby nie tylko cena ale nazwa wykonawcy, okres gwarancji i czas realizacji awarii krytycznej. Czy zamawiający słusznie podjął decyzję o odrzuceniu oferty i unieważnieniu tej części postępowania? Czy należy teraz odczekać 10 dni od daty unieważnienia, aby móc wszcząć kolejne postępowanie?
Zamawiający podjął prawidłową decyzję o odrzuceniu oferty. Cena ofertowa, okres gwarancji i czas reakcji awarii krytycznej (stanowiący prawdopodobnie kryterium pozacenowe) to istotne elementy zobowiązania wykonawcy.
Jeżeli złożona oferta była jedyną w tym zadaniu (lub pozostałe oferty przekraczają kwotę, jaką zamawiający mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia), to decyzja zamawiającego o unieważnieniu tej części postępowania także była słuszna.
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Zaloguj się.