Zamawiający zamierza przeprowadzić kampanię reklamową, która będzie zawierać m.in. produkcję oraz emisję spotów reklamowych emitowanych w radiu, telewizji oraz w Internecie. Czy zamawiający może skorzystać z wyłączenia przedmiotowego ustawy Pzp tj.: zgodnie z jej art. 4 pkt 3 lit. g (produkcja) oraz art. 4 pkt 3 lit. h (emisja)? Czy zlecając emisję (zakładając skorzystanie z wyłączenia), wolno skorzystać z usług pośrednika – agencji reklamowej, czy musi to być bezpośrednie zlecenie u nadawcy (pośrednik docelowo zleci u nadawcy)? Czy podmiot produkujący spot musi być też jego nadawcą, czy może to być odrębny wykonawca niebędący nadawcą? Czy emisja w Internecie (portal internetowy) mogłaby podlegać przedmiotowemu wyłączeniu czy też wchodzi w grę tylko radio bądź telewizja internetowa?
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Zaloguj się.