Sprawa dotyczy przetargu nieograniczonego na dostawę artykułów jednorazowego użytku obejmującego kilkadziesiąt części (pakietów). W jednym z pakietów oferty jednego z wykonawców zamawiający nie poprawił oczywistej omyłki rachunkowej. W związku z tym wybrano kontrahenta, który źle obliczył VAT, przez co cena pakietu w jego ofercie została też błędnie potraktowana jako najniższa. Po 3 miesiącach obowiązywania umowy zamawiający dostrzegł błąd i stwierdził, że w tym jednym pakiecie powinna być wybrana inna oferta. W jaki sposób i czy w ogóle jest możliwość wypowiedzenia umowy na mocy art. 145 ustawy Pzp w części dotyczącej niewłaściwie wybranej oferty? Jeżeli tak, to co z wykonawcą, który powinien być wybrany? Czy po ewentualnym wypowiedzeniu umowy trzeba ponownie przeprowadzić postępowanie w ramach tej jednej części?
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Zaloguj się.