Błędne wadium z winy ubezpieczyciela – jak dochodzić swoich praw?

Dodano: 06.03.2024
Pytanie:

Jestem wykonawcą, który uczestniczył w postępowaniu przetargowym na usługi utrzymania czystości. Wadium do przetargu wniosłem w formie gwarancji ubezpieczeniowej. Ubezpieczyciel wskazał w dokumencie błędny termin związania ofertą. Zamiast 90 podał 89 dni. Spowodowało to odrzucenie naszej oferty. Czy w związku z tym mogę dochodzić roszczeń odszkodowawczych od ubezpieczyciela za wadliwą gwarancję wadialną? Moja oferta miała najniższą cenę i spełniała wszystkie warunki SWZ.

Pozostało jeszcze 77% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Renata Dzikowska

Renata Dzikowska

Radca prawny specjalizujący się w prawie zamówień publicznych, wieloletni pracownik Departamentu Kontroli Zamówień Publicznych UZP, były Naczelnik Departamentu Kontroli UE Urzędu Zamówień...