Pytanie:
W przetargu nieograniczonym na dostawę leków (powyżej progu unijnego) na jeden z pakietów złożono 3 oferty na kwoty netto: 249.664,20 zł, 275.175,96 zł oraz 272.451,18 zł. Wykonawca, który zaoferował najniższą cenę, przysłał w formie pisemnej informację, że pomylił się wyceniając pakiet (wpisał cenę jednostkową leku o innej dawce). Twierdzi, że pomyłka ma charakter techniczny i wynika z niewłaściwego przyporządkowania ceny do dawki leku. W piśmie tym prosi również o uznanie oczywistej pomyłki i odrzucenie oferty w niniejszym pakiecie.
Moim zdaniem na tej podstawie nie mogę odrzucić tej oferty. Sprawdzając ofertę nie można stwierdzić, że zawiera błędy w obliczeniu ceny. Nie jest to też moim zdaniem rażąco niska cena. Czy mam odpowiedzieć firmie informując ją, że mieli możliwość zmiany bądź wycofania oferty tylko przed otwarciem ofert (zgodnie z art. 84 ust. 1 ustawy Pzp) i że na podstawie art. 85 ust. 1 ustawy Pzp są nadal związani niniejszą ofertą? Czy może istnieje jakieś inne rozwiązanie tego problemu?