Jeżeli wykonawca nie złoży dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania bądź dokumenty te są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wątpliwości, zamawiający powinien wezwać do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w określonym terminie. Istotny jest przy tym fakt, że wezwanie do uzupełnienia braków w dokumentacji znajduje zastosowanie, wyłącznie w sytuacji gdy rzeczone dokumenty zostały złożone i nie zawierają błędów formalnych, ale ich treść nie jest wystarczająca do pozytywnej oceny sytuacji podmiotowej wykonawcy lub oceny zgodności oferowanego zamówienia z wymaganiami zamawiającego. Celem uzupełnienia dokumentacji jest więc uzyskanie prawidłowej i kompletnej oferty. Uzupełnienie nie dotyczy jednak dokumentów stanowiących treść oferty. Czy należą do niej karty katalogowe produktów? Sprawdź opinię KIO (wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z 27 listopada 2019 r., sygn. akt KIO 2294/19).