Pytanie:
Czy patronat medialny realizowany jako wzajemna wymiana usług reklamowych pomiędzy daną instytucją (która w świetle przepisów ustawy Pzp jest zamawiającym) a wydawnictwem lub gazetą jest zamówieniem publicznym? Wydawnictwo udostępnia takiej instytucji przestrzeń reklamową lub informacyjną na cele promocji tej instytucji oraz wydarzeń kulturalnych przez nią realizowanych a instytucja przyznaje wydawnictwu tytuł patrona medialnego i zapewnia mu możliwość zamieszczania swoich reklam, logotypów na stronie internetowej instytucji, zaproszeniach, programach repertuarowych, otrzymania biletów na przedstawienia itp. Czy patronat medialny jest realizowany tylko poprzez reklamy i promocję czy może również dotyczyć innych usług np. specjalistycznych szkoleń dla instytucji ze strony firmy z sektora mass mediów a ze strony instytucji - wynajmu sal na potrzeby zorganizowania przez tę firmę różnych uroczystości - gali, imprez, spotkań itp.?